världens bästa läsare

          Anonym om ponny(!)tävling:
för att tävla dressyr så är du precis lagom! du kommer åt honom väldigt bra med dina ben! var stolt istället för att skämmas :)

Anonym om ponny(!)tävling:
Superduper grattis julia!
Du ser inte alls för lång ut för Marino!:)
Ni e jättefina ihop!
Vad gör det att man inte får så många kommentarer när de man får ser ut såhär? Det känns så otroligt bra att höra någon (två t.o.m) vilt främmande människa säga såhär. Jag vet att jag är i absolut längsta laget, men helt plötsligt blir jag typ tre decimeter kortare bara av att någon skriver något sånt här. Finns inte så mycket mer att säga, just nu är jag hög på livet av massor av olika anledningar (dels detta). Tack! ♥









Kommentarer
Postat av: molle

Tyvärr så var jag inte så främmande julia;)

det var ja som skrev de ena inlägget!

Men du ser inte lång ut på honom!

Jag tycker inte de gör så mkt om man e lite för lång om man tävlar dressyr, de e ju annat med hoppning;)

2010-06-03 @ 18:20:02
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0