Maria & Easy

Idag har jag spenderat min dag i Skabersjö på ponnyhopptävling, craaaaazy life huh?! Kanske inte direkt, men det var faktiskt ganska underhållande för Maria Nilsson är lite halvt underlig. (det är hon som har tävlat om ni inte förstod det) Är det någon som har kollat upp humörssvängningar i en svenskordlista? Ni som har gjort det har alla träffat på Maria, det är nämligen en bild på henne där. Hon är verkligen kungen inom det området. Jag är inte kapabel att skriva ingående om dagen eftersom jag är rätt lite insatt i hoppning och hur det ska vara och hon fick fyra fel i båda klasserna och för mig är det ett bra resultat, men enligt fröken Missnöjd är det inte ens i närheten. Hon vann ju inte?
I vilket fall som helst så har vi haft en kalasbra dag med väldigt mycket skratt och nu får bilderna säga resten medans vi frossar i oss kladdkaka!

---------------------------------------------------------------------------------------

...det får bilderna inte alls göra för min dator envisas med att inte låta mig ladda upp några bilder, får pilla lite med det så kanske ni tillslut får se filmen på Marias humörssvängningar om ni har tur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0