msvdebuten...

...blev aldrig av. Jag fegade ur och strök mig, baserat på de få pass jag red förra veckan var vi inte i stånd till att rida det programet. Det stora problemet nu är att jag vet att vi skulle ha klarat av det, han kan skolorna bättre än vad han kan skänkelvikning och bortsett från alla samlade gångarter är det i stort sett den enda skillnaden. Men jag blev chicken pga att det heter medelsvår helt plötsligt blev det värsta grejen av det hela. Men jag åkte iaf och red LA:3 och det gick inte alls bra.

Jag är så himlahimlahimla trött på att få precis över 60%, jag känner mig inte alls på den nivån längre. JAG VILL FRAMMÅT. Jag vet att både jag och Ligamo kan så himla mycket bättre, därför irriterar detta mig otroligt mycket. Jag red ihop drygt 61 procent med kommentaren "Mkt trevlig typ av häst som för dagen inte är helt avvslappnad". Han spände till väldigt mycket i galoppen och det kände jag ju, dessutom var där ett par enorma ryttarmissar. Men annars var det bara en medelmåttig ritt helt enkelt. Det är egentligen det som gör mig så besviken, en medelmåttig ritt ska faktiskt inte hamna på 61 procent tycker jag. Har jag fel?

Skriver mer ingående om mina nuvarande bekymmer (ja, förvånandsvärt nog är de fler) en annan gång, nu måste jag pallra mig vidare till stallet.  HAJ o IVAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0