jag har sommarlov...

...och det märks. Jag har verkligen legat på latsidan i det senaste och då menar jag inte med bloggen, jag menar inte med stallet och hästarna utan jag menar med allt. Verkligen ALLT. Och dessutom är det riktigt skönt. Så nu tänker jag nog fortsätta med det ett tag till kanske, vi får se vart livet tar vägen. Faktiskt så är det såhär att jag har ngt vettigt att komma med idag också, VAAA?!nej, hon måste skoja tänker ni nu. Men så är faktiskt fallet.

I mitt manodepressiva inlägg kommenterade en tjej som heter Emelie, (antar jag eftersom det var så det stod) som skrev om någon tränare i Gyllebo. Om du nu, Emelie, skulle råka läsa detta så är jag väldigt intresserad av att veta mer om detta. SNÄLLAsnällasnälla maila mig massor av trevlig och uppiggande information till [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0