bloggtips

Efter en på tok för sen hemkomst från Sandvången fastnade jag såklart vid dator (vad annars?), och jag råkade av någon händelse komma in på en fantastisk dressyrblogg. Helt inriktad på tävling. Det är inte alls några tips eller lärorika inlägg, utan man kan mer se det som en kvällstidning fullproppad med de främsta ponnyryttarnas senaste berättelser och resultat. Verkligen en blogg helt i min smak som jag utav tvekan kommer fortsätta följa. Jag tycker att det känns bra att veta lite vilka det är som representerar Sverige i "min" sport ute i världen och få veta hur det går för dem. Det är ju trots allt en del av dessa som kommer vara de jag krossar ute på bananorna runt om i landet sen när jag är känd, klart man vill ha koll! ;)

       
Presis som att det inte är nog med att läsa inlägg efter inlägg med placeringar, galet bra procent och nöjda ryttare & tränare toppas de flesta av superfina bilder på kanonarponnyer.

Jag tycker att alla ska klicka sig in och iaf ge den ett försök; svenskponnydressyr.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0