tårtkalas

På söndag ska vi med allsvensklaget och fira vår finalplats i div II i höstas. Riktigt kul initiativ tycker jag! Vi ska dessutom prata och bestämma angående ponnydressyren i Österlens RK 2010, vilket för mig förmodligen blir lika med noll. Men Lina kommer starta Marino div II, div I får Marino troligen stå över tills Lina är redo. Jag tror att 2010 bara kommer bli en fortsättning på allt bra som hände i klubben under 2009, två lag upp i eliten, första finalplatsen någonsin i ponnyallsvenskan, trea i knock out-finalen med två olika lag osv,osv. 2009 var verkligen en succé för Österlens RK och jag har svårt att tänka mig att 2010 kommer bli mycket sämre. Vi har många nya stjärnskott som tillkommit nu när vi behöver ekipage till elitlagen och jag tror faktiskt att både ponny- och hästlaget kan vara vassa tills säsongen börjar. Dressyrlagen kan också bli värdiga motståndare efter lite träning, efter bara tre gemensama träningar tillsammans i div II laget tog vi oss ända till finalen och det är inte fy skam!


 


Kommentarer
Postat av: KAJSA KJELLSON- Min ponny & Jag

FYYY JULIA INTE DEN BILDEN!!!!

2010-01-29 @ 18:03:06
URL: http://osterlenskajsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0