Succes!



Träningen för Mimmi i onsdags gick superduperkanon, vi gjorde nästan bara galopparbete eftersom Ligamos galopp är fruktansvärd rent ut sagt. Vi gjorde en jättebra övning som innehöll skänkelvikning, rakriktning och voltspår, allt detta i galopp. Riktigt nyttigt. Tänkte förklara den övningen senare när jag har lite mer tid. Sen gjorde vi en övning för att få honom att spåra på volt i galopp och sätta bakbenen under sig. Där var stunder säger jag bara, inte fantastiskt men tillräckligt bra. Denna övningen förklarar jag senare med. Iaf så var traven UNDERBART FANTASTISK efter båda dessa övningar. Travade bara litelite men det var helt sjukt, det var den känslan som man letar efter som ryttare. Kunde inte bli bättre för ett par - tre steg!

Kommentarer
Postat av: Sara Kellersson

Det såg jätte bra ut :D Det jag såg iallafall ;) hade fullt upp själv :D <3

2010-01-09 @ 13:31:51
Postat av: Karro

Jag älskar din header, bilden är verkligen jättefin :)

2010-01-10 @ 13:30:05
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Julia

Sara: Tack, ja det förstår jag att du hade. Jag brukar vara rätt inne i mig själv när jag ride med :)

2010-01-10 @ 15:29:22
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0