Shapelink.com

Är det någon som varit inne på Frejas blogg och sett att vi i Projekt Österlen utmanat alla er läsare? Om inte så går det ut på att ta hjälp av hemsidan shapelink.com och skapa sin egen träningsdagbok och samtidigt skaffa sig såkallade träningskompisar & kunna peppa varandra, jämföra träningspass osv.

Min träningsdagbok är väl inte den som är mest ifylld får nog säga, men jag tycker att det är ganska kul att hålla koll och kunna kolla tillbaka. Shapelink är väldigt mycket mer än en dagbok, men det är ungefär så långt mina tekniska kunskaper räcker så det är allt jag har den till. Sidan är helt gratis och sålänge man inte köper sig "guld-medlemskap" så kan man fixa, trixa & prova sig fram om man vill få användning av de andra finesserna.



Jag tycker att så många som möjligt kan anta utmaningen och skaffa sig ett konto på shapelink & bli vän med oss i Projekt Österlen-gänget. Det blir ju roligare att "tävla" mot fler och att ha fler ögen på sig är bara ett sätt att sporra sig själv.

Ser ni att det är några utöver mig, Freja, Kajsa & Julia som tagit steget och blivit medlemar? jag tycker ni kan göra det samma!     
                                                                 |
                                                                 |
                                                                V
                                                        




Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Oj Oj, vem är det som leder?! ;D



Älskar Shapelink, nog ett av dem bästa besluten vi tog på PÖ-mötet ;P Förresten, hörde att Christoffer är hos Meredith nu så det är nog inte läge att hoppträna för honom på ett tag... xP Vi måste ta tag och fixa en ny träff snart!

2010-01-20 @ 23:19:35
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Höhö tror du det? Tror han lider riiiiktigt mycket av att tvingas rida för en av världens bästa hoppryttare... ;O Haha x)

2010-01-21 @ 18:18:12
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0