nya klubbkläder

Vill börja med att säga att det är kul att i i stort sett alla läsare är tillbaka igen. Gårdagens statistik var ganska exakt med vad den brukade vara innan, fast det kanske är helt nya läsare? vem vet? Välkommna isåfall.

Jag var innne på klubbens hemsida igårkväll, vi har fått nya lite fräschare klubbkläder och jag är lite inne på att kanske förbereda tävlingsoutfiten med lite nya klubbgrejor. Sakerna kommer från Sjöhagen Wear, Österlens ridklubb har nämligen nyligen skaffat sig en "klubbshop" i samarbete med dem. Det är något alla klubbar kan göra (fömodar jag?) och man får sitt eget login till klubben sen är det bara för medlemmarna att logga in och klicka hem de grejor de vill ha. Superenkelt. Tyvärr så får jag inte min print screenknapp att fungera så det blir inga bilder men jag har funderat på att införskaffa mig en vanlig quiltad väst och kanske en mössa? Ska försöka mig på att förklara hur västen ser ut.

   

1: Mitt namn, alltså Julia Persson, broderat i vitt

2: Klubbloggan i vitt

Dessutom klubbloggan i vitt på ryggen


Hur har ni det på er klubb? är klubbklädersortimentet brett? fult? alldeles lagom?

Kommentarer
Postat av: ina

Vi har också klubbshop på sjöhagen, men jag tycker inte det finns så mycket att välja på :/ dessutom är loggan i gult på de flesta saker och det hade kanske varit snyggare med en diskret färg typ som vitt haha. Och så är inte våran logga den snyggaste helelr :/

2010-01-04 @ 16:08:56
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0