Kanelknäcke

Är det bara jag som har satt det sedvanliga godisnyårslöftet i år? Tveksamt. Mitt löfte inkluderar bara godis, vilket gör kakor till the new big thing. Därför har jag skapat mig ett nytt beroende som är snäppet nyttigare men verkligen exakt lika gott, nämligen kanelknäckebröd.

Älskar inte alla, inklusive vi ryttare, att ta något sött direkt efter ett träningspass eller middagen? Problemet för de flesta är ju att det sätter sig lite på samvetet att trycka i sig en sockerbomb och ännu värre så sätter det sig på låren, rumpan osv. Då kan jag verkligen rekomendera dessa knäckebröden att bara ta och äta precis osm det är som en kaka, eller med smör på. Funkar ypperligt båda två!

De går att köpa i de flesta matbutiker och kostar runt 20 kr för ett paket, det är absolut värt varenda krona och lite till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0