Ponnyallsvenskan div II omg 1

I helgen var det allsvenskan i Kristianstad för våra kära ponnyekipage, jag är stolt, dock väldigt oegagerad, lagledare! Min tid är vädigt oprioriterad på bloggen just nu (som ni förmodligen märkt) eftersom min pluggning tar ganska mkt av min tid nu i nian. Men för att hitta ngt possitivt med det så kan vi ju säga att bloggen lär bli väldigt intressant nästa år om jag kommer in på flyinge och då behöver jag plugga just nu. Detv tycker jag vi kör på!
Men tillbaka till allsvenskan så gick det väl bra får jag säga, vi hade otur i omhoppningen men annars var det väldigt fina ritter där. Vi slutade på en 7:e plats av 11 (?) lag om jag inte minns fel. För övringt så var det på denna klubben, Kristianstad ridklubb, som jag och Marino tävlade vår sista lokala hopptävling. det var omg 2 av div II allsvenskan 2007 och vi blev felfria i omhoppningen efter ute i förklass och 12 fel i lagklass. Dessutom efter en väldigt kass utesäsong med endast uteslutna rundor.



Hela laget i vår fina hälsningpå defileringen


Lina och poserMarino på framridningen




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

kul att det gick bra!

och det är bra att satsa på studierna. så ska det vara :)

2009-09-24 @ 22:03:20
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va kul att du funderar på att söka till Flyinge nästa år. Jag går själv där :)

2009-09-27 @ 11:08:50
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0