Ny blogg, nytt namn, nytt försök

Det är säkert ngn om vet att jag gjorde ett försök med lifeofpersson.blogg.se, det blev inget med det. Men nu provar jag igen, och denna gången från början en välsorterad hästblogg. Vi får väl se vart det leder och hoppas på det bästa.

Denna gången tänkte jag försöka att involvera läsarna lite mer för att åtmidstone få dem att stanna kvar genom att tex. skriva tips och andra saker som gör att man vill forsätta läsa och känner att det ger ngt för ens egen utbildning av både häst och ryttare. Jag vill med andra ord inte bara visa mina framsteg med mina hästar och mig själv utan hjälpa andra att uppnå de mål man sätter upp.  Så nu hoppas jag på att det ska gå bättre denna gången och önsar alla en bra sommardag sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0