Träning och TSinfo

Ikväll kommer Mimmi till Sandvången och hjälper mig lite, hon har gjort det nu de senaste veckorna inför Talang Skåne och det är en väldigt stor trygghet. De senaste gångerna har vi bara gjort massa grundridning för att få den så finslipad som den i dagsläget kan bli men idag ska vi nog gå igenom mer rörelser för att jag ska kunna göra dem utan att tappa konceptet och bli inaktiv på lördag. Det är verkligen mitt stora problem med ridningen , att jag blir inaktiv. När jag red på Mimmis dressyrhäst som brukar få 8or på sina slutor tappade t.o.m han takten(!) DET vill jag lova är det inte många som skulle lyckas med. Och det handlar till 99% om att jag bara lägger honom in i slutan och sen bara sitter och hoppas på att han ska klara resten. AJABAJA!

Detta får inte hända på lördag för då tänker jag personligen strypa mig själv långsamt med ett kjedjegrimskaft.
Jag rider kl 11 på lördag, sen är min intervju kl 12.10. Perfekta tider tycker jag, fast jag vet inte om det är bra eller dåligt att vara i första gruppen?




Mer inaktiv är jag var denna tävlingen är det ingen risk att jag blir iaf, hoppas jag


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Nu behöver jag DIN hjälp, eftersom läsarantalet faktiskt bara ökar och ökar så måste det finnas någonting i bloggen som ni underbara läsare gillar, men vad? Kanske har några av er tröttnat av någon anledning, varför i så fall? Vad vill ni se mer av i bloggen? Mer bilder? mer träningstips? Mer om körning? Mer om agilityn? Eller har det blivit för mycket av någonting?

Vill ni att bloggen ska bli mer personlig? Ska jag skriva mer om mitt hästliv? Mer om hästarnas liv? Mer om avel?



TA TILLFÄLLET I AKT OCH SKRIV PRECIS VAD NI TYCKER SÅ JAG VET VAD JAG SKA FÖRBÄTTRA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS!

2009-12-10 @ 09:16:27
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Lycka till på lördag! får hålla tummarna

2009-12-10 @ 18:32:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha jag vet inte, kanske "Vi brottar ner Julia och rullar henne i geggan!!!!!", men vad vet jag?... ;)

2009-12-10 @ 22:22:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0