Tävlingresultat

Jaa, min underbara tävling som blev ganska misslyckad har faktiskt en vinnare! Dock var det den enda som var med och gjorde inte precis som jag hade tänkt mig, men bra blev det!

Motiveringen till vinsten blev att jag tyckte att hon hade bra åsikter om vad som är rätt, inte vad som är rätt att ha på sig eller på hästen utan hur långt är det normalt att gå bara för att all ens utrustning ska vara märkesgrejor. Är det verkligen rätt/normalt? att köpa ngt bara för att det är Kingsland eller Pikeur? Bara för att vinnaren på förra tävligen hade en sån kavaj, tillhör det verkligen normalt beteende att tro att man blir bättre för att man har ett speciellt märke på allt man äger och har? Jag tror inte på det konceptet, och det gör inte den här tjejen heller. Dessutom är där några rikigt fina outfits som jag kommer ihåg att jag ha sett på henne och tänkt:"wow, vad fint!" som inte innefattar de dyraste märkena eller de nyaste stövlarna men de är helt klart  bland de finaste som jag någonsin har sett på en tävling. Den största anledningen till att jag utsåg denna vinnaren var hennes mod att sticka ut, hon är inte rädd för vad ngn annan ryttare ska tro om henne bara för att honnte tävlar i den dyraste hjälmen som finns ute på marknaden. En gång hörde jag henne säga:
"Jag har haft min JWhjälm i typ ett halvår, men jag vill använda min eurolite för jag ser ut som svampbob i JW" Hon tar verkligen det som är snyggast, inte dyrast!


Jag är btw SÅ död nu när jag har laggt upp denna bilden



Nu vet ni nog alla vem jag pratar om, självklart Freja Lindskog. I detta inlägg kan ni läsa om hennes tävlingsutstyrsel.








Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Naw Jullebulle, det var en fin text du skrev om mig, tack! :D Men ja, du är SÅ död som tog den bilden... x)

2009-09-01 @ 07:14:48
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: KJELLSON KAJSA- Min ponny & Jag

hahah klart du är xD

2009-09-01 @ 18:01:30
URL: http://kjellsonkajsa.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha sure, bara för att den är så ful eller?! xD Du vet iaf vad som händer nästa gång vi ses... ;)

2009-09-01 @ 19:39:09
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0