Sämsta uppdateringen någonsin

Jag vet att jag har varit en värdelös bloggare den senaste tiden, får jag lov att skylla på att jag precis har börjat nian? Själv tycker jag att det låter som en dum grej att skylla på med tanke på att det enda jag har gjort under mina två dagar som niondeklassare är att panera grillning till de lägre årskurserna och spela brännboll, men jag måste ju faktiskt vara där och slösa tid även om jag bara gör onödiga saker så lite rätt till att skylla på det kan jag väl få? Strunt samma, nu tänker jag skriva ett inlägg om dagens riding på Marino iaf.

Jag och Marino ska åka till Flyinge på söndag och rida en LA:1 & en LA:4 så jag bara  red igenom de svåraste linjerna i LA:4an idag och det gick superbra verkligen, jag hoppas på att jag ska få typ 63% iaf? Men med tanke på NF SM så kommer jag åka dit med asolut inga förväntinangar allls. Dessutom tränade vi öpnna och sluta ochså duktig han är, om denna tävlingen går bra så blir det LA:P1 nästa tävling. Vänsterslutan är lite sådär men det andra går som en dans!

Ligamo longerade jag idag bara för det blev jättesent i stallet så när jag hade ridit färdigt Marino va klockan halv 9 så jag hann inte riktigt starta en häst till men longerigen gick väl bra, inget speciellt precis. Förra gången jag red,i tisdags, så gick det så galet  bra, och jag har tittat lite på tävlingar framöver, jag tror det blir en LA:6 nu snart och hopps att det skagå bra men det tror jag. Vad skulle kunna gå fel? (positiva tankar), jag är gnska mycket mer nervös inför hoppallsvenskan än vad jag är för allt annnat.





Bild sen jubileumsshowen på klubben, vet inte riktigt vad jag håller på med med min vänsterhand men alla tre bbilderna som Freja skickade tilll mig såg ut så så jag kan ju inte se så rolig ut när jag rider. Hursomhelst så somnar ja nart med datorn så jag ska nog sussa nu men jag kanske hörav mog imorgn för vi har sovmorgonon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0