Destination Göteborg

Imorgon sticker jag och umgås med tvåbeningar under några dagar i Göteborg, ska bli ganska skönt att komma ifrån allt men samtidigt så är det så skönt att komma in i rutiner utan att bryta dem. Fast jag har inga större svårigheter med att komma in i gamla rutiner så det ska nog inte vara ngt problem, men idag i stallet kom jag på mig själv med att vara ovanligt noga med allt, jag spoade till och med stallgången noga. Haha. Jag tror jag kommer sakna stallet och hästarna fast det bara är fredag - onsdag jag ska vara borta, men det är kanske inte så konstigt för denna sommaren har jag faktiskt inte gjort ngt alls, som har varat längre än en dag, som inte innefattar hästar av ngt slag. Nu ska jag iväg med min kusin och hennes familj och den enda i den familjen som gillar hästar är Thea, hon är 4 år gammal så henne får man inte ur ngt vettigt.




Kommentera massor medans jag är borta så jag har ngt att hitta på sen när jag kommer hem!
 





Kommentarer
Postat av: Anonym

du har slarvat med stavning julia;):D hoppas du har det bra i göteborg

2009-08-09 @ 10:54:46
Postat av: Kjellson Kajsa

JULIA!!! VI SKA RIDA TILLSAMMANS PÅ JUBILEUMET!!! :D

2009-08-11 @ 11:27:42
URL: http://kjellsonkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0