nyårslöften, det är inte riktigt så jag spelar

Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv klarat av att hålla ett nyårslöfte och jag tror faktiskt att jag ska strunta i det helt i år. Det känns bara fruktansvärt dumt att ge sig själv anledningar att känna sig 7kligt misslyckad, fullständigt meningslöst! Att inte äta godis, till exempel, är HELT omöjligt. Man kanske klarar det i två veckor. På sin höjd. Sen faller man tillbaka och då har man både misslyckats med sin utmanig och blir troligtvis fet. Icke bra!
Så något godislöfte tänker jag inte ge mig på, men jag har bestämt mig för en sak som jag ska hålla nu hela året..
-Varje månad ska jag har något att längta efter, något apspaceat som händer som gör att tiden kommer gå f1 fort. Redan nu har jag saker att se fram emot ända fram tills sommarlovet och jag känner på mig att det kommer bli så fruktansvärt jäkla bra att jag nästan dör av lycka!!!!! 

      

JANUARI
: Maria kommer ner. Josefin 17.

FEBRUARI: Göteborg Hore Show.

MARS: 18 årsfest för min kusin (WHAAT? när hände detta?!). Ellekari 17.

APRIL: Åka upp till Maria på Påsklovet. Elvira 17.

MAJ: Maria 18. S!esta.

JUNI: Sommarlov helt enkelt.

Det blev lite mycket Maria där kände jag, men det blir säkert bra ändå. hehe



Kommentarer
Postat av: Du vet vem.....

Ja du behöver inte vara med mig om du inte vill.

2011-01-03 @ 10:54:57
URL: http://henketheman.blogg.se/
Postat av: Du vet vem.....

Ja du behöver inte vara med mig.

2011-01-03 @ 10:55:48
URL: http://henketheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0