dag 4 - vad jag åt idag

Jag är lite stressad, igen. Men det ska nog gå fort att förklara vad jag har ätit idag eftersom jag har levt på mackor idag. Kalaskost! Jag & mamma åkte till stallet omänskligt tidigt så jag åt frukost vid halv sju, då tyckte jag otroligt synd om mig själv dels för att det var tidigt och jag har lov och dels för att jag visste att jag skulle klippa en hel jäkla häst. Därför tröståt jag lite för många skivor av hembakat bröd med honung, icke bra! Sen åt jag nybakade(!) scones när jag kom hem och nu har jag precis ätit kyckling & currysås. Känns som att jag inte gjort annat än ätit idag, men man måste ha sånna dagar med. Faktiskt.

Nu vet ni det, vad det nu skulle vara bra för? Sen tänker jag tillägga att:

-jag vet att en halvklippning inte innebär att man bara klipper ena sidan av hästen, jag försökrte bara vara rolig. Erkänn att alla skrattade f1 mycket?!

-Ligamos klippning blev sådär (läs: KASS!)

-mina hunterstövlar har kommit & jag ÄLSKAR dem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0