dag 2 - min första kärlek

Hehe, jadu. Ärlighet varar längst, eller?
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande med någon och har dessutom 7kt svårt att börja gilla folk, så fort det börjar bli lite seriöst, det räcker att man har träffats en eller två gånger, så blir jag typ äcklad. Jag stör mig på ALLT denna människa gör och säger plus att jag känner mig f1 trängd. Jag tror att det delvis handlar om att jag är rädd att mitt liv som jag har nu ska påverkas, festerna, vännerna & hela köret. Jag är gal1 feg, med andra ord.
Sen när jag själv läser igenom vad jag nyss skrev kom jag på att det nog inte finns någon som pallar trycket av mig. Höhö. Någon assnygg som ALDRIG gör fel och dessutom inte bryr sig om att jag är ute ränner rundor med mina vänner. Sen ska han helst inte vilja träffas så mycket heller för det har jag ju inte direkt tid för.

Lite komiskt! Men i alla fall så hade väl jag, precis som alla andra, små crushar på lågstadiet i diverse kändisar, klasskompisar, gosedjur och allt vad det nu kunde vara. (Okej, kanske inte gosedjur. Men ni fattar...) Sen i sjuan var jag kär i en kille i min klass ett litet tag, fast en dag helt plötsligt slutade jag med det. Han hade en ful tröja på sig den dagen, det var därför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0