dag 1 - om mig

Jag är Julia. Hej!
Jag fyller 17 detta året, dock inte fören i september så jag är 16 ett tag till. En liten skit helt enkelt.
Jag kommer från Simrishamn, en litenliten håla väldigt långt ner i Sverige.
Jag går första året på Hippologigymnasiet på Flyinge.
Jag har en ponny & en häst, ponnyn är dock r1 övertagen av min syster.
Jag tävlar & tränar dressyr med den stora hästen på LA-/Msvnivå men vi ligger lite i lä för tillfället.
Jag bor på internat i Flyinge precis intill Flyinge Kungsgård.
Jag är kass på fotboll.
Jag har tränat fotboll, i princip, sen jag föddes.
Jag har två systrar, Lina & Hanna. Båda är yngre.
Jag älskar att sjunga, & dansa sålänge det inte handlar om någon koreografi. Hoppa rundor till hög musik är faktiskt också dans.
Jag tror man skulle kunna kalla mig lite halvgalen.
Jag har mina onda aningar om att när man väl lärt känna mig är jag en sån som man tycker om. Eller så gör man INTE det. Inga mellanting här inte.
Jag är dock väldigt blyg till en början så det brukar ta tid innan folk kommer fram till att de inte kan stå ut med mig.
Jag tänker nu lägga upp alla mina profilbilder från Facebook, nya som gamla (OBSERVERA), och låte dem tala för sig själv.
Jag tycker det är mindre kul att en del bilder har tre-fyra år på nacken och jag kan knappt själv avgöra vilka det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0