bajsdator vill ha n[got h[rt i huvudet

Söndagkväll och jag har landat på internatet igen, känns skönt efter en helg som denna. Eller efter vilken helg som helst tror jag men jag utgår från nuläget och bestämer att det är jävligt härligt att vara tillbaka. Jag har legat lite efter med allt som har med datorn att göra och uppriktigt sagt känns det också jävligt skönt. Ibland behöver man koppla bort saker och ting för ett litet tag men nu är jag fit for fight igen. Men oavsett hur skönt eller inte det har varit ligger jag ju lite back i att berätta vad som händer så det hade jag tänkt dela med mig av nu.

Eller... jag hade t'nkt dela med mig av det nu men min dator 'r inte precis samarbetsvillig och vill inte skriva n[gra t'cken eller n[gra bokst'ver inneh[llande prickar, eller r'ttare sagt jag vet inte vilken knapp jag har tryckt p[ f;r att f[ skiten p[ detta viset d'rmed vet jag inte heller hur jag ska g;ra mig av med det. D'r;fr skriver jag om missade delar av mitt liv imorgon n'r datorn 'r omstartad och f;rhoppningsvis [terst'lld. Nu t'nker jag ist'llet kolla p[ Hipp Hipp och sen sova 'nda fram tills 05.41 n'r mitt alarm ringer. God natt! ♥


   
 Tjuvstartar med lite bilder p[ delar av det inl'gget var planerat att handla om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0