galenskapernasgalenskapare

Jag är i chocktillstånd! Vi har sovmorgon idag vilket innebär att jag inte behöver gå upp fören typ runt åtta någon gång, jag, som den dåre jag är, vaknar först halvfem och kommer fram till att det är bara för tidigt helt enkelt och somnar om sen vaknar jag igen tjugo över sex. Helt klarvaken och kan inte somna, det är verkligen inte typiskt mig, jag har nämligen lyckats försova mig två gånger redan under denna terminen. Det är mer enligt mina beräkningar faktiskt. Men eftersom jag helt omöjligt kunde somna om har jag precis suttit och läst och antecknat naturkunskapen som jag missade den gången jag försov mig så förödiskt att jag missade en lektion och nu känner jag mig megaduktig, även om jag redan kunde allt det jag antecknade sedan innan. Men jag har pluggat iaf och det kan jag lova, det har inte hänt många gånger innan. Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag vara snäll och steka bacon till mina kära sambos. Eller va?! kan man säga så? .. ;D


Jag börjar nästan tro att denna bilden talar sanning, jag är nog lite
                               av ett psykfall trots allt.
                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0