flyingehumor

Ni skulle bara veta vad jag har hunnit med de senaste dagarna, känns som att halva livet passerade förbi mig där lite för fort. Men vad gör det, numera är jag träningsvärksdrabbad as hell, medlem i MUF Lund, ganska många hundralappar rikare (som iofs snart inte kommer infinna sig i mina ägor särskilt länge till) och massa mer. Det är ju inte illa det. Men å andra sidan är jag i stort jävla behov av att göra inget alls och gärna sova några sekunder mer än vanligt men hur kul är det att sitta klistrad framför LA ink egentligen, jag hatar skogsTV. Jag tror faktiskt jag ska sitta och planera och utreda vad jag ska slösa mina födelsedagspengar på och äta massa torkade äpplen istället, mycket mer rofyllt!

Förensten träffade jag och Matilda på en jätterolig sida av Peter Eriksson förra veckan, hon & jag var första mockare när han hade träningar på Flyinge. Lagom roade så försökte han väl höja stämningen lite och säger "det är ett riktigt skitjobb det där, He he" och tyckte själv att han var jätterolig. Kul kille det där, helt klart. Fast nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0