eskadron flexisoft & massa annat grubbel

Mitt shoppingbegär trädde in idag efter middagen så jag begav mig mot Ryttare & Häst och skaffade mig ett set, fram & bak, Eskadron flexisoft. Inte för att jag är den mest flitiga användaren av senskydd, men det kommer faktiskt gånger då det är bra att ha ett par och de här är så underbart vackra att de gott kan ligga och bara vara fina oavsett. När jag ändå var igång beställde jag en Hippologgymnasietjacka trots att jag hade bestämt mig för att inte skulle ha någon, det är något seriöst fel på mig. Min plånbok håller med mig. Fast det finns faktiskt några små bra grejor med just denna sjuka impulsen, ETT: Jag fick nya benskydd, daah?! TVÅ: Jag har fortfarande inte rört mina födelsedagspengar eftersom detta var som jag hade kvar sen sommarjobbet TRE: Jag kan stryka en sak från måste-ha-listan.

  

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0