sveriges roligaste bok, fast nog ändå inte...

Jag överlevde! Och dessutom har jag hunnit med att både äta frukost och sitta och bara ta det fruktansvärt lugnt efter turen. Nu borde jag verkligen gå och tvätta eftersom jag inte har några rena kläder och det är inte optimalt att bara ha smutsiga kläder när det är skola imorgon, sen att jag inte har särskilt många rena underkläder kvar är bara helt enkelt inte okej. När jag har stoppat in skiten i maskinen ska jag kolla om ryttare & häst har öppet (förmodligen inte) för jag är i riktigt badly need av ett nytt schabrak. Sen ska jag sitta och pressa in lite matte i hjärnan och när jag har hängt upp kläderna bär det av mot stalllet. Det är väl i princip hur min dag kommer se ut, kul va?! Mitt liv är så himla intressant att jag tror att jag ska skriva en bok om det, den skulle bli en succe'.

Fast nu ska vi inte ta i så det händer en olycka, mitt liv är tråkigt och jag gillar det. Så är det med den saken. En annan sak det är något med (eh va?! så kan men inte säga va?) är min fina inköpslista. Jag tror det finns en del saker att stryka minsann så nu tänker jag visa den igen bara för att jag är en stjärna i picnik.



Det är ridbyxorna och vinterjackan som är överstrukna sen förra gången, men det är bara ridbyxorna jag har köpt nyligen. Jag kom på att jag skrev massa fint om att jag hade beställt min Flyingejacka men sen strök jag inte över jackan på listan, som det kan gå. Men byxorna är iaf nyinförskaffade och de är kalasfina, fast jag ar ingen blid på dem så jag skickar ett fint litet mobilinlägg med bild på dem sen när jag ska till stallet och ändå ska byta om. Tänkte ta lite bilder på Ligamos nya stall idag med så det får ni se ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0