såhär ligger det till,

i måndags hade jag ingenting att skriva om (eller envändre det mest som en dålig bortförklaring, men iallafall) - ingen bloggning

i tisdags somnade jag ifrån allt jag skulle göra - ingen bloggning

i onsdags somnade jag ifrån allt jag skulle göra - ingen bloggning

idag sov jag för länge - hinner inte göra något värdigt inlägg

Tänkte mest ge mig själv...

Nu skrev jag!! >:) //Maria


ehhhm, JAha! då fortsätter vi på samma spår en sekund till...

idag gick jag på toa - Maria (som förövrigt är sötare än vanligt idag och har sminkat sig till skolfotot, GEEK) attackerade mitt inlägg

Det jag skulle skriva innan denna incidenten var att jag tänkte ge mig själv ett litet wake up-call;
SOV FULA FISKHUVE!

  
och sen en underbart vacker webbcambild på det, skål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0