nu är det kört...

Ja, det är så det är. Jag kan inte ens skylla på att jag inte har något att blogga om längre, för det har  hänt massa saker. Viktiga saker till och med. Det absolut viktigaste är att JAG ÄR MED I FÄRS & FROSTA RYTTARTALANGSATSNING!! Jag är så sjukt öveeeertaggad, WEEEII. vipanloppet!!!! (nej, okej. det sista var inte kul. Damn vad internskämt suger när bara en fattar) Men oavsett så ljuger jag inte, de ringde till mig i torsdags när jag satt på toaletten, haha och jag blev helt sjuk i huvudet så jag gick och skakade resten av den kvällen. Det känns ju jävligt lovande ;) Filmerna från uppridningen hade jag tänkt visa nu men jag kom på att jag skickade med kameran hem till Simrishamn och jag hade förträngt lite att jag skulle ladda in dem på datorn. Det är typ i ett sånt här läge det är helt okej att säga till sig själv, "du är så sjukt retarderad ditt fula fiskhuve". Verkligen helt okej! Så nu har jag gjort det men det hjälpte inte, kameran är fortfarande i Simrishamn och jag har fortfarande inga filmer från ridprovet...

En annan kul sak som har hänt, eller fast nej där ljög jag, det ska hända, det är ju Breeders nu nästa vecka. Det märks verkligen, de har satt staket runt hela Kungsgården, där är feta tält uppsatta mellan Crafordhallen och Stora ridhuset, det står till och med ett tält inne i Crafordhallen. Inte uppskattat av Ligamo kan jag kanske lägga till. Jag kommer nog hålla till där ganska mycket, vi får gratis biljetter hela veckan och vi kommer dessutom vara där under viss lektionstid så det går nog inte direkt att hålla sig undan från det. I ärlighetens namn ska jag säga att jag har aldrig varit på Breeders innan, många i klassen snackar om det typ som årets händelse, eller som värtsa stora grejen. Det är kanske bara jag som missat det totalt att man ska kolla på Breeders, jag har alltid mer trott att det bara är just uppfödarna och ryttarna sen är det ingen big deal. Man jag tror att jag har fel. Igen.


TYP HÄR SKULLE DET EGENTLIGEN
KUNNA VARA EN BILD OM MAN NU
HADE VELAT DET, MEN DET VILL
INTE JAG OCH DET BEROR INTE PÅ ATT
 JAG INTE HAR EN ENDA JÄVLA
 BILD OM DET VAR DET NI TRODDE? daah..
*uppspänd-intränad-fjortismin-inkl-bitchblickar*


Kommentarer
Postat av: Sara K

Tja :D jag ska vara på Breeders hela tisdagen :P ses kanske då :D

2010-10-17 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0