lag-DM

Idag är det final i lag-DM och tro det eller ej så är Österlens RK's lag med, om jag nu inte har berättat det. Jag själv är väl inte sådär jätteöverladdad för breeders har pajat hela mitt träningsupplägg (okej, nu ljög jag som vanligt. Jag har inget träningsupplägg men jag har inte kunnat rida ordetligt iaf) eftersom varenda hall och ridhus är uppbokade och fullproppade. Det finns ett ridhus som man får rida i, gissa om där är mycket folk eller? Den som gissar rätt först får en blå traktor med valfri färg.

Nu ska jag bara hoppas på att denne väljer en blå annars blir det jobbigt, och medans jag gör det ska jag åka till stallet och fixa det sista sen dra mig mot Åsbo. Alla håller tummarna idag med andra ord!! (för färgen på traktorn alltså)


 Bild från förra omgången av DM som gick i Vellinge.


Kommentarer
Postat av: gitte lindskog

Håller alla tummar o tår! Hör av er med info när ni kan! Stort Lycka Till till hela laget! Ta väl hand om Sisse på tävlingsplatsen om ni ser henne(Rickards(hoppeliten) sambo, hon är där och startar de lägre klasserna med Rickards hingst Zpirco. Hon tävlar för oss nu och blir glad för nya ÖSRK-bekantskaper!

2010-10-23 @ 07:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0