höstlov

Nu vill jag lova att det är tomt på internatet, det är jag, Maria och en i tvåan som bor kvar just nu. Sen har jag två slashasar på besök som ska sticka senare idag och Marias pappa är här men annars är det helt öde. Det är egentligen bara helknäppt att man kan sakna alla nu eftersom vi inte bott med varandra så länge och dessutom ska alla bara vara borta en vecka. Men vissa saker är lite mysko, det är smällar man får ta och jag saknar faktiskt alla även om bara har varit borta en dag, knappt det. Jag är skum alltså. Närsomhelst kommer Elvira hit så då kanske jag kan ta ut mina galenskaper på henne, eller så gör jag det på någon annan. Kanske min vinterjacka, det hade faktiskt varit ganska skönt för jag hatar den. Men det är inget vi ska gå in på här och nu.

Idag har jag varit helt sjukt effektiv och ändå är klockan bara elva, i morse gick jag upp kvart i åtta och var uppe och  fodrade och släppte ut hästarna. Det börjar bli kallt nu och det suger riktigt hårt, jag hatar vintern!! Djupt och innerligt, tacka vet jag bikini. Dock inte på vintern. Just denna vintern kommer bli megakall och asjobbig för min del känner jag på mig, detta året bilr det inget "jag orkar inte åka till stallet idag", "mamma mockar" eftersom Ligamo och jag är i Flyinge och mamma är hemma, ni ser problemet i det eller?. Dessutom han Ligamo tappat en del muskler nu så det blir ingen onödig lathetsvila heller, jag har verkligen ett hårt liv!!!
När jag kom hem satte jag mig och räknade matte. Det är beundransvärt as hell anser jag. Så det så. Nu ska jag fortsätta vara effektiv och kreativ ett tag till, kanske jag rent av får för mig att dammsuga. You never know!?


Här var Ligamo nog i sitt mest välmuskalde tillstånd och förhoppningsvis
kommer han dit snart igen, det är, å andra sidan, inget jag oroar mig över.
Jag ska få så himla mycket priffisionell hjälp nu att det kommer lösa sig
av sig själv tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0