dagen i all ära,

så vet jag att jag hade något riktigt fint och vettigt att komma med, men du är det som bortblåst och min lektion börjar om tjugo minuter så jag måste börja fundera på att klä på mig och vandra mot utbildningshuset. Jag kan ju nämna att jag har kört för första gången i mitt liv (om man inte räknar att jag kört en shettis EN gång) och det var asroligt. Jag funderar seriöst på att konvertera till kusk!

Sen är det även nämnvärt att det är första talangträffen idag. ÅÅÄAAAAAAHÄÄÄÄLÖÖÖÖÖHEeeeeiiIIE! Det där var lite panik-överlycklig-nerdampad-skrik. Jag vet inte riktigt hur det känns, kan inte sätta fingert på det. Men första magkänslan är iaf att det kommer bli så sjukt bra. Hoppas verkligen på det.


Lite halvgullig bild jag hittade på mig & Elina från en av introdagarna
precis i början av terminen. Tror det var andra eller tredje dagen och det
var allra första gången jag var på Flyinge som elev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0