blame it on the iPhone

Jag är aldrig inne på datorn längre, det är nog därför jag aldrig bloggar heller skulle jag tro. I stort sett allt jag gjorde på datorn tidigare utom bloggen (facebook) gör jag konstant hela dagen på iPhonen så när jag kommer hem så behöver jag ju inte gå in på datorn och tro mig, det gör jag inte heller. Jag har inte haft min dator uppe på jättelänge, men idag fick jag lite dåligt samvete. Och vi har ändå sovmorgon så det passade perferkt.

En ganska kul sak med denna morgonen så att jag vaknade av mig själv efter sju och en halv timmes sömn eftersom jag brukar sova ungefär fem. Det är inte helt friskt va? Om inte jag är helt ute och cyklar så ska man sova ungefär mellan åtta och tio timmar, jag är så pass utvilad efter sju att jag vaknar, det är fan skumt. Ibland blir jag rädd för mig själv, men säg det inte till någon.


Det här skulle mycket väl kunna vara en gång då jag blir rädd för mig själv, riktigt rädd.
Jag behöver inte förklara hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0