skadad, WEEEII!

Har fotbollat mig hela helgen vilket har resluterat i ett skadat knä som inte går att böja, kan säga att det känns helt fantastiskt och sarkasmen räcker inte till ändå. Jag lyckades springa rakt in i en knä-mot-knä-situation, vilket egentligen inte är ovanligt alls, men nu var det så att både jag och spelaren som jag sprang in i kom med ganska hög fart och med ganska mycket kraft i benen och hon lyckades få en fullträff på helt rätt ställe för att det skulle göra nästintill outhärdligt ont. Men smart som är jag fortsätter jag spela resten av matchen och får inte knäet lindat fören typ en halvtimme efter smällen och det kan omöjligt ha gjort det hela bättre, BRA JULIA! Men jag tror inte dte är någon större fara, jag ska ha det lindat nu fram ikväll, ta av det inatt och sen får vi se hur jag gör imorgon beroende på hur svullet det är och om det ömmar.

    
såhär snygg är jag nu och som pricken över i:et ska jag till Polen och vandra rundor i
Krakow nästa vecka, toppenkul!



Kommentarer
Postat av: kaiisaa

sv;

AMEN DUHRÅ ?

JAG HADE IAF EN KÄPPHÄST :o

2010-05-23 @ 21:50:49
URL: http://litegaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0