polen ♥

Nu råkar det vara så att jag om ca 6 timmar sitter på en färja på väg mot Polen tillsammans med mig klass som ska splittras om bara några veckor (möhhhööö sadness), vilket innebär att jag inte kommer ha tillgång till dator eller internet och att mms:a mobilinlägg blir waaay to expensive för min stackars pappa som ska betala. Vilket i sin tur innebär att jag inte kommer kunna blogga, didn´t see that one comin'?! Iofs så blir det kanske inte mindre än en vanligt vecka för jag kommer hem på torsdagkväll och min uppdatering brukar väl inte vara mycket bättre än så antar jag. Men nu när jag faktiskt har en anledning till att uppdateringen blir kass, som inte innebär att jag säger att skolarbetet tra så mycket plats när det i själva verket knappt tar någon plats alls utan bara borde göra, så tänker jag skriva den. Ni kan få skälla på mig ändå för andra veckor som varit sämre, men inte för denna!  xP

Eftersom jag kommer hem redan om ett par dagar så lär inte hästarna lida särskillt mycket, Ligamo ska jag rida nu på morgonen innan vi sticker och Marino har fått ganska rejäla pass av mig förra veckan av mig. Och Lina är dessutom duktig på att hålla igång honom.

Sen känner jag ett stort behov av att berätta att jag red barbacka på Ligamo igår, jag hade helt glömt bort hur underbart det är. Man blir helt lycklig (trots att Ligamos ryggrad skavde som bara den) och jag satte mina nostalgikänslor i verket och gjorde massor av kaptensvändningar och sånt trams. Haha, det var så jävkla roligt. Ridskoleflashbacks for life ♥


  Bild från en av klassens förstan road trips tillsammans, i sjuan.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :D



fin blogg du har :)

Händer i helgen då? :)



Kram :D

2010-05-28 @ 16:52:29
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Min klass var i Krakow 25/5 - 29/5, samtidigt då ju ;)

2010-06-07 @ 14:50:02
URL: http://matildanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0