polackistan i bilder

Jag orkar verkligen inte skriva något fint inlägg just nu och trots att detta ska vara en hästblogg egentligen så får ni faktiskt roa er lite av tvåbeningar och massa bilder från min klassresa i Polen. (Jag köpte en kanonfin brosch när jag var där som jag ska ha som plastrongnål som ni ska få se sen). Medans ni gör det ska jag pallra mig till Coop och köpa VITAMIN WELL eftersom det är tävling imorgon (ytterst viktigt) och sen vidare till stallet. 



   
fågeldansen var vårt indirekta motto, livet på en pinne.


7 timmar på en färja gör en lätt rastlös, något får man ju fördriva tiden med

  
älskade vänner

vi försökte efterlika titanic lite, lyckat?  ...xP

vattenballonger + trång kupé med fem elever & en sovande lärare = ?


tummen upp för Krakow


fruktansvärt omtyckta klasskamrater utanför Birkenau


  
ytterligare en superfin hoppbild, brevid våra superroliga guider Joakim & Pavel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0