hejohhå

Denna veckan har väl inte varit någon kanonare på bloggfronten precis, men jag tar livet som det kommer. Och just denna veckan har mitt liv styrt sig själv ganska mycket in på skolarbete. Några inläggsinspirationskickar har inte velat komma ivägen för det heller. På den vägen är det. Nu sitter jag iaf och väntar på att klockan ska bli halv ett, då blir jag hämtad och sticker iväg på samling. Match idag alltså, en riktigt viktig match dessutom så jag hoppas verkligenverkligen på vinst.

Innan idag har jag suttit och filosoferat lite om min tävlingsplanering, jag tror att det börjar närma sig ett par tre tävlingar nu de närmsta veckorna. Måste bara låta mina små grå gnaggas lite till ocg fundera över vilka program ovs jag ska ta mig an. Kanke jag skriver lite om det senare idag, annars får vi hoppas på att jag tar mig tid imorgon.

Om inte det, så hörs vi iallafall när vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0