födelsedagsgris

Ni skulle bara veta hur inaktiv jag har varit denna dag, jag gick upp vid halv 10 (vilket är sent för att vara mig). Min första tanke var att använda min lediga dag till något nödvändigt så jag började plocka lite på rummet, men jag kom inte längre än att jag la in de rena kläderna i garderoben. Sen masade jag mig ner från trappan och slängde mig i soffan, då var klockan kanske 10. Där låg jag bänkad fram till vi åkte till stallet, halv sju ungefär. Tiden däremellan zappade jag mellan lite olika kassa talkshower och annat trams, kollade på Debatt (!) om klassskillnader och det mest ansträngande jag gjorde var att gå mellan soffan och kylskåpet med jämna mellanrum. Kort sagt; en helt fantastisk studiedag ;)

Och bara för att hitta ännu mer som gör denna dagen mycket bra så är det faktiskt Marinos födesedag idag, 11e födelsedag för att vara exakt. Jag tänker låta mer eller mindre uråldriga bilder tala för sig själv, helt galet hur många minne man kan ha tillsammans med en varelse och hur mycket dessa minnen kan betyda. Jag är helt säker på att de flesta av er hästägare vet vad jag menar?


första rundan i skogen efter att vi köpt honom, ca 3 år sen

  
stubbad man och nästan helt obefintlig pannlugg, ingen vacker syn direkt


en av våra första lokala tävlingar


Marino & hästskötarfarfar på en lokal tävling hemma i Borrby


låter den äldsta bioden jag har på honom avsluta,
här är han bara att par veckor gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0