lotterihästen

Satt mitt i inlägget om tävlingssäsongen när jag kom på att jag hade en roligare nyhet att berätta. Ni vet hästen man vinner i Göteborg? Den som i år hette Estelle. Den hamnade hos min fd tränare/ kompis mammas kusin och ska stå brevid Marino i Sandvången. Måste bara tillägga att Lisa om någon är värd att vinna en häst, hon har kämpat på med sin Celicia ett bra tag och hoppat upp till 130 tror jag? Sen tog hon föl på henne och fick Celton som nu är 5-6 år. Tror hon har ridit in båda dessa helt själv och har verkligen lyckats, jag har själv ridit på Celicia och hon är väldigt lyhörd och trevlig. Det var Lisa som fick in mig i tävlings- & hästvärlden och jag måste bara få säga GRATTIS & LYCKA TILL! Jag hoppas och tror verkligen det kommer gå bra, Lisa är grym!

När Jonna, Lisas kusindotter, ringde mig hade jag redan gått och lagt mig sen kunde jag inte somna på ett bra tag efter det så Tack Jonna för att hela min skoldag dagen efter förstördes, haha ;)



bild lånad från Ystan


Kommentarer
Postat av: gitte

hej julia, det har blivit lite ändring i funkistabellerna för det var lite struligt i början på dagen i dag, när vi bytte poster mellan klasserna, så tills imorgon står de flesta på samma position i alla tre klasserna för enkelhetens skull. AnnSofie kommer att stå i baninsläpp och du kommer att stå som hindervakt. Lina kommer att vara lite på banan och lite i cafeterian. Kom 8-kvart över 8 så vi hinner snacka igenom dagen. Gitte.

2010-03-06 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0