helger är inte min starka sida

nu blir denna helgen ganska hästslapp med, jag suger verkligen på att organisera upp mina helger så jag får in allt jag måste. Igår var jag och spelade fotbollsmatch hela kvällen, idag har vi konsert med skolan och ikväll ska jag hinna med att rida Ligamo innan jag ger mig ut på roligheter med vännerna mina. Morgondagen kommer jag spendera på ännu en fotbollsmatch och sen hoppas jag på att Ligamo ska hinnas med då också. Mellan detta ska jag hinna med att skriva ett hemkunskapsarbete som skulle varit inne igår, blogga, städa mitt rum, sova mm. mm. Snart sliter jag mitt hår mitt i alla misslyckade försök att styra upp mina helger.

Ingen som har ett tips på hur man förlänger sitt dyng?

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

carpe Diem!

2010-03-20 @ 21:01:59
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: KAJSA KJELLSON- Min ponny&Jag

tror att det är omöjligt ?

2010-03-20 @ 23:03:19
URL: http://osterlenskajsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0