överambitiös ..fast nä.

Imorgon gör vi ett nytt försök att träna och inviga det nya kandaret. Hoppas på bättre lycka denna gången! Jag hade kunnat skriva värsta fina inlägget här nu, men det har jag varken tid eller lust med. Jag är nyss hemkommen från jobbet och ska snart pallra mig iväg mot Kiviks marknad, egentligen skiter jag inte lite i den marknaden. Men vad gör man när man är så svag att man följer grupptrycket hela tiden? Det är verkligen inte lätt när det är svårt. Sen imorgon ska jag på ansiktsbehandling på morgonen innan jobbet, jobba mellan tio och fyra sen är det som sagt träning. Därför tänker jag nu förbereda alla på att jag inte kommer blogga på ett ganska långt tag nu. Så PUSS & GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0