hur sött?

I lördags när vi kom hem från tävlingen blev vi attackerade i dörren, typ. Vi fick absolut inte gå någon annan stans än ut i tvättstugan och där fick vi bara precis tid att få av oss skitiga hästkläder, som ni kanske ser på min "klädsel", sen skulle vi ut och få på oss ögonbindlar, dessutom hade de gjort drinkar till oss (i form av hallonsaft i martini-/champange-/vinglas ;P). Skumt kan man ju tycka, det gjorde jag. Fast snart får jag kanske sluta förvånas av vad mina systrar kan hitta på, det är faktiskt bud på det. Men iaf, när vi hade fått på oss ögonbindlar ledde Lina, Hanna & Thea (vår kusin) in oss till köket och stälde oss på en fin rad och sen gav de tillbaka vår synförmåga. Där hade de dukat fram fint med ljus och bakat hade de också gjort, jordgubbspaj med egenplockade jordgubbar. Det är inte illa pinkat! Den smakade dessutom tillochmed bra.

  



  

  


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Mums vad gott! Och kul med en surprise!

2010-07-20 @ 08:37:42
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0