nu är det dags för fredagsmys

Har precis tryckt i mig ett halvt paket Ben & Jerry´s tillsammans med väldigt betydelsefulla Josefin ♥ Mamma och pappa tar hand om hästarna idag för min ork = fredag. Mamma ska rida så kanske jag uppdaterar ikv om hur det gick för henne, hon är lite halvt ringrostig.

Imorgon bär det av mot Flyinge och DUSdagen, ska faktiskt bli väldigt intressant med clinics osv. Förhoppningsvis tar min syster med sig kameran så jag kan få lite fina bilder i bloggen, jag själv är väl inte att lita på när det gäller kameror. Vi ska åka tillsammans med US från ridskolan kl 8 imorgon. Lite halvkasst sådär men jag tror att jag ska överleva det med. Jag tror nog att jag ska prova på mobilbloggning imorgon med, får se om jag lyckas denna gången. Förra gången kom den till min jättegamla blogg som jag är för nostalgisk för att ta bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0