John Bauer - entreprenör

Är precis hemma från öppet hus på John Bauer-gymnasiet i Ystad, jag tror jag vågar säga att det är där jag kommer gå till hösten.

Jag ska söka till entreprenörsprogrammet och läsa så mycket matte som möjligt, förmodligen kommer alla mina tillvalskusrer (som kommer först i tvåan) vara matte och förhoppningsvis kommer jag ha läst minst matematik E när jag går ut. Spanska som jag läst i tre år nu utan vidare utveckling kommer jag välja bort helt.

Ina har gått denna linjen på samma skola tidigare och var även på öppet hus idag, sen om jag har fått rätt för mig läste hon vidare några kurser juridik och det är vad jag planerar just nu att göra efter gymnasiet. Dock är det ett tag kvar. Vem vet? jag kanske slutar med dressyr och går helt i Inas fotspår och satsar på shetlandsponnyer istället. Skämtosido så är det kul att se att man faktiskt kan komma någonstans utan att läsa de aldra svåraste linjerna. Mamma vill att jag ska gå NV, men det är inte alls särskillt lockande just nu och jag är väldigt nöjd med mitt beslut att söka John Bauer, Entreprenör.


 


Kommentarer
Postat av: KAJSA KJELLSON- Min ponny & Jag

Flyinge dåå ? ;ooo

2010-01-19 @ 22:22:55
URL: http://osterlenskajsa.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Tänkte också fråga om Flyinge?! :O Och varför var din blogg lösenordsskyddad mupp?!! x)

2010-01-19 @ 23:07:02
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0