är det vinter nu eller?

Ni som läser min blogg och inte har häst, lyd mitt råd och skaffa aldrig det och om ni nu skulle göra det så be till gudarna att det aldrig blir minusgrader, eller flytta till Spanien. Skämtosido men fyursäktamittordvalfan vad kallt det är nu. Mina nya skor satt lite tight precis över tårna nu i början och jag vill börja med att säga att mina tår var vita när vi kom hem, med en skvätt av gult i sig. När jag sen ställde mig i duschen blev de lilaflammiga och det gjorde så galet ont, då trodde jag att jag var märkt för livet ;) Sen när jag hade duschat färdigt såg de normala ut igen men sen helt plötsligt började det sticka i min högerfot och nu är den helt rund. Jag skojar inte, den är så fruktansvärt svullen så jag har aldrig sett dess like och dessutom känner jag väldigt lite.



haha, ni fattar principen?

slutsats: Ha inte för mycket strumpor eller liknande i nya skor som sitter tight, det lönar sig inte ens i längden!  ;)




Kommentarer
Postat av: Lina Renström - Bli veckan blogg!

Du kan bli veckans blogg. Kika in!

2010-01-05 @ 00:52:01
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0