nattlig ansiktsmask

Nyss uppstigen efter en natts lite halvtaskig sömn måste jag säga, jag tror inte det är tänkt att man ska sova med ansiktsmask på sig? Eller det är kanske bara jag som missuppfattat hela grejen? Ínte vet jag men nu är jag fett mjuk i alla fall. Hehe. ccRazy biiAtch!

Idag är  det äntligen dags för Ligamo att få nya skor, dock har vi fått haffa en ny hovslagare. Jag vet inte riktigt vad som hände med vår förra.. Vi har alltid varit jättenöjda med honom hela tiden men nu helt från ingenstans har han blivit jätteslarvig och dessutom svarar han ïnte heller när vi ringer, eller så säger han att han ska ringa upp igen och sen skiter i det. Det är liksom inte riktigt okej. Fast det är ju jävligt lätt som hovslagare att beté sig lite hur man kan ju vara ganska säker på att folk har ett behov av en, å andra sidan får man väl inte sådär galet mycket kunder om man gör det! men nu tänker vi inte mer på det, lyssna på lite kick ass-musik istället.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0