ojsan i bojsan, något hände..

Jag hade tänkt bara utesluta mig själv ur allt som har med bloggande att göra, men... Återfall. Jag antar att det är Marias fel, av flera olika anledningar. För det första väckte hon mig aaaaaaldeles för tidigt så nu sitter vi med massa dötid eftersom bussen inte går fören nio och som om det inte räckte att vi har lång tid på oss redan så har vi dessutom varit uppe sen halv sju, för att MAARIIAA väckte mig. Hon glömde att vi hade sovmorgon. Smart tjej. För det andra sitter hon och håller på att blogga hela tiden och då känner jag mig tvingad. Bajsmaria!

Nu i helgen är det Flyingedagarna och jag ska vara med i showen med mina talang-fokes , jag hoppas att någon av mina fans på läktaren kan få till iallafall en bra bild för jag har minsann tänkt byta bort Marino från min header. Med all rätt, elleeer? <--- viktigt att det läses med gaaaal1 pillemarisk röst.

HAJ, nu ska jag våldta Maria. Hon sover. hehe.

   
Ett stycke Elvira & ett stycke Julia aka. hästnördar med hjälmfrilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0