nystart

Nu i det senaste har jag varit ett riktigt bad-ass, jag har struntat i att städa, struntat i det mesta skolarbetet och struntat i allt egentligen. Det känns förjäkla bra, ett tag. Inte nu längre. Innan jag flyttade hit kunde jag få smärre utbrott av att mamma kom hem fem minuter efter vi hade bestämt eftersom det rubbade min struktur och planering. Numera är det mest strukturerade i mitt liv att jag kissar innan jag går och lägger mig och inte efter. Det funkar liksom inte, när jag börjar tänka på hur messed-up mitt liv är nu så stänger jag helt enkelt ute det och gör allt till en ännu större röra. Det suger verkligen. Så nu tänker jag (OBSERVERA) försöka styra upp mitt liv lite och få ordning på saker och ting, inklusive bloggen. Det var egentligen det jag ville komma fram till, bloggen ska upp igen. Även om den officiellt inte ens varit nere. Tanken är att fram till skolan börjar efter jul kommer det bli små sporadiska uppdateringar då & då men sen så jäklar i det. Elvira ska få något fancy Photoshop i julklapp så då blir det fart på grejorna med ny design och hela köret. Marino känns so last year.. Jag har till och med valt bild och den är klockren, utan tvekan.

Men, som sagt, får ni nöja er med halvtaskig uppdatering nu ett tag framöver (vanlig uppdatering med andra ord) och sålänge tänker jag ge er den fantastiska möjligheten att ta igen vad jag har hittat på med i mitt händelserika Flyingeliv de senaste veckorna, i bilder. Jag publicerar de i separata inlägg för stämningens skull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0