lycka i stövelformat

Jag lyckades precis klicka hem ett par hunterstövlar & jag är ÖVERLYCKLIG!!! Jag hann ha mina julklappspengar i några timmar sen gick det utför, men det är nog egentligen lika bra för annars blir jag bara smålänningen själv och håller i pengarna som att de var värda mer än livet. Typ. Egentligen ville jag ha turkosa men eftersom varenda jävla sida på hela internet envisades med att inte ha dem i min storlek fick det bli ett par i någon annan färg. Hehe. Annan färg som i violet till och med - fint ska det vá! Jag hittade värsta billiga sidan, tror jag?, så jag passade på att beställa ett par strumpor med. Ni vet sånna söta som sticker upp ovanför kanten och är aaaaasvarma med fleece och massa annat härligt?! Klicka på någon av bilderna så kommer ni till den sidan.

   
Ni som klickar in kanske kan berätta för mig om det verkligen
var billigt eller om jag bara fått det hela om bakfoten?


Kommentarer
Postat av: molle

jenny köpte sina för 500 på stablestore i falsterbo:)

2010-12-26 @ 18:14:16
URL: http://matildalancing.webblogg.se/
Postat av: elvira

fina <3

2010-12-28 @ 14:52:05
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0