annandagjul

Sämst kvalité på camen men vad gör det, man kan fortfarande urskilja våra vackra ansikten.
Denna dagen kommer innebära massor med julfirande (igen!). Hela Skåne har ju missat halva släkten eftersom varenda en, nästan iaf, var innesnöade på julafton. Så jag tror inte att jag än ensam om det idag? Innan vi beger oss till Mormor ska vi såklart till stallet, Ligamo måste ha massa mediciner och grejor. Jag har nog glömt nämna det här men Ligamo har varit ganska dålig i mugg men det börjar bli jättefint nu så det är helt klart på väg åt rätt håll. Någon gång mellan stallet och Mormor ska jag försöka klämma in att måla mina naglar och beställa lite faaab kläder från bubbleroom, och det kan minsann bli en utmaning. Jag är inte direkt den snabba typen om man säger så...

   
Glidare 1, Glidare 2 & Glidare 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0