vipan day one, skääääri

Nu är det gjort! Första skoldagen är avklarad och det gick vä bra antar jag, om det nu kan gå bra eller dåligt. Jag har iaf redab varit och fikat med en av tjejerna i klassen och dessutom hittat ett stall åt Ligamo där en i klassen är. Som pricken över i:et har jag lånat till mig en mobil som funkar(!) och bor kanoners bara 10 minuters cykelväg från skolan, kan det bli bättre?

I morse när jag rullade in på skolans område var jag helt säker på att jag skulle avlida, eller åtminstonde svimma. Jag hade noll koll på allt och var helt yr, sjukt läskigt måste jag säga. Men direkt när alla HG-elever gick ut ur aulan i samlad trupp kändes allt lugnt igen, alla snackade hej vildt med varandra trots att man inte känner en själ. Jag har mina onda aningar om att de närmsta tre åren på internatet kommer bli galet kul, vi har redan skrattat en del tillsammns åt allt möjligt och som det ser ut nu kommer min gymnasietid bli great. Imorgon ska vi leka lekar med tvåorna och treorna, KANONKUL! Nu ska jag dra mig mot Färs & Frosta arena och kolla på min kusin som tränar handboll & hockey, see you lateeeeeeeeer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0