blablabla

Jag börjar bli riktigt bra på att hitta i Lund nu alltså, dock är jag lite sämre på att hålla igång med bloggen och bloggandet. Jag suger verkligen på det, jag hittar på massa saker under dagen som jag kan skriva om men jag sen när det väl kommer till kritan struntar jag alltid i det iaf. För jag orkar inte.  Men nu när jag ändå sitter här kan jag ju passa på att skriva lite skit om allt mellan himmel och jord tänkte jag.

Inledningsvis kan jag berätta att jag, änsålänge, trivs skitbra i Lund, jag trivs skitbra med folket i klassen och med allt det här nya egentligen. Nästan alla i klassen har hittat varandra och det är en väldigt lättsam atämning med alla blandningar av dialekter och slangord som är helt obegripliga. Idag lyssnade vi på massa småföredrag tillsammans med EC1orna och de tyckte nog att vi hade lite väl roligt tillsammans, kan tänka mig att de tyckte det var rätt skönt när det sista var slut och de slapp oss. Men å andra sidan så behövde de något som livade upp deras sunkiga stämning för ett tag. På tal om sunkig stämning så måste jag bara tillägga att min skitjobbiga inga-kolhydrater-diet suger, det gick bra medans det var sommarlov men nu när man går i skolan blir man så fruktansvärt hungrig hela tiden. Eller, "man" kanske är fel att säga men JAG blir det iaf. Därför är jag verkligen värdelös just nu, det finns inget godare än en macka mär man kommer hem vrålhungrig från skolan och idag kunde jag inte stå emot suget. Jag åt tillochmed två, fy skäms!

Jag tror dessutom inte det blir lättare när jag flyttar in på internatet, men det får vi se när den dagen kommer. Den dagen som, för övrigt, är på söndag. Jag åker hem från Lund nu idag och sen imorgon är det lag-DM i Kågeröd med Ligamo. När jag sen efter tävlingen har sovit i ungefär tolv timmar tar jag mitt pick & pack och sticker till de andra HG1orna och lever livet på internatet. Ligamo får flytta dit sen i oktober.
Tänk nu på att detta är som det ser ut i nulget, det är inte sällan förekommande att mina planer ändras så att alla vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0